niedziela, 4 stycznia 2015

ZAWIESZAM!

PEWNIE MNIE TERAZ NIENAWIDZICIE, ALE MUSZĘ TO ZROBIĆ. 
NIE WIEM KIEDY WRÓCĘ NA BLOGA, MOŻE TO BYĆ ZA MIESIĄC, DWA CZY ZA PÓŁ ROKU.
NIE CHCĘ PISAĆ BEZNADZIEJNYCH ROZDZIAŁÓW.
MYŚLAŁAM ŻEBY CAŁKOWICIE USUNĄĆ BLOGA, ALE POSTANOWIŁAM, ŻE ZAWIESZĘ O.
MOŻE TEŻ BYĆ TAK, ŻE JAK NAJDZIE MNIE WENA NAPISZE ROZDZIAŁ I GO DODAM, ALE NIE BĘDZIE TO OZNACZAŁO, ŻE WRACAM.
MOŻE TO NIE JEST TO, ŻE ZAWIESZAM BLOGA, ALE CHODZI MI O TO, ŻE NIE BĘDĘ PISAĆ REGULARNIE ROZDZIAŁÓW CZY NA SIŁĘ TAK JAK TERAZ.
NAJDZIE MNIE WENA TO NAPISZĘ. 
BARDZO WAS PRZEPRASZAM :< 

5 komentarzy:

  1. A właśnie zaczęłam czytać to ff. ;\
    Szkoda, wielka szkoda...
    Ale pamiętaj, Twoje ff jest MEGA!
    Mam nadzieję, że szybciutko wrócisz. :))
    ××
    https://twoj-na-zawsze-jbff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do nowego TAG'u "10 faktów o mnie". Więcej szczegółów: http://my-life-is-my-choice.blogspot.com/2015/01/10-faktow-o-mnie-tag.html
    Miłej zabawy! :)
    + liczę, że wena powróci jak najszybciej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz mogę ci pomoc w pisaniu tego bloga. Jestem vlogerką:)

    OdpowiedzUsuń